marți

pe la zoo( 2)- ponei(pony)









11 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Acum vreo doi ani am fost la ZOO, cu tovarăşa, asta în pofida faptului că avem amândoi 40 de ani... Şi ce dacă? Aşa ne-am spus atunci - aveam 38 de ani... Ne-am comportat ca nişte copii şi am admirat poneii, fiindcă aici vroiam să ajung. Aceşti căluţi "de jucărie" m-au fascinat întotdeauna... Această postare m-a făcut să-mi reamintesc o zi foarte frumoasă din viaţa mea...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ma bucur mult, si mie imi plac foarte mult, sunt asa prietenosi, cel alb mananca intr-una:)) e foarte grasut:))

José Ramón spunea...

Asta destul de cai

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you ramon

adriana spunea...

pana cand vom afla la cine va ajunge cartea oferita de mine, te invit sa frunzaresti un pic prin ea..imagineaza-ti ca esti in biblioteca sau la librarie…incepand cu 16 martie, pana la finalul concursului, postez zilnic cate un fragment…pe urma las castigatorul sa o faca…astazi te intampin si cu paine…facuta de mine…http://adriana-dardindar.blogspot.com/

exposemaximum spunea...

cute and lovely images :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you

Laura N. spunea...

ce frumosi sunt si poneii si pozele! bravo!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mersi mult:)

Oriana spunea...

atat de draguti ...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

si cuminti:)