sâmbătă

broscute(turtle)


14 comentarii:

José Ramón spunea...

Multumesc pentru comentarii şi de vizite, de zile de la aceste fotografii, care mai înainte cal până la van la acest nobil animal sunt minunate cai.

Multumesc pentru următoarele meu Blog

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cu placere jose:)

Dungha spunea...

superba prima!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc:)

Cristian Lisandru spunea...

Ambele fotografii sunt mai mult decât reuşite... Simpatice "carapacioasele"...

Anonim spunea...

that tortoise looks cute.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc:) a doua mergea pe mijlocul strazii, fara nici o grija:))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you expose

DoarATAT spunea...

Si eu sunt ACUM ca o broscuta testoasa : m-am "bagat,accesat,lasat agrafa" la peste 250 de bloguri (curios...peste poate), au mai ramas peste 180 . Am sa link-ez in continuare ... ramanand DECI pe fir .
Dupa ce o sa imi cumpar aparat FOTO, voi comunica si prin imagini.
BineTze !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:)astept cu drag si imaginile

Adrian spunea...

o broscuta sta pe lac...
Frumoase broscutele :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:)) mersi

gabi spunea...

Si eu zic,
superba prima,
a doua - haioasa :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mersi:)