joi

din nou bobocei






















33 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Pufoşi dragi şi sensibili. Delicateţea acestot mici măcănitori este o bucurie pentru privire...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc, adevarul este ca sunt foarte dragalasi :)

Unknown spunea...

foarte foarte dragalasi :X..

gabi spunea...

Daaa...sufletele mici si dragalase. Frumoase...prima mi-a placut mult!

Geanina Codita spunea...

Cu asa minunatii vei reusi sa-i imblanzesti si pe cei mai incrancenati oameni. A fost o lectie de gingasie minunata.Pe curand!

Călin Hera spunea...

De fiecare dată zâmbim cu toată fiinta, oricât de încruntati am fi, atunci când vedem boboci de rată, pui de găină. De ce oare?

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc florin

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc gabi:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc mult geanina

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc pentru vizita cali, poate pentru ca si ei sunt ca niste copii, de obicei cand vedem copii ne inveselim:)

Orry spunea...

Minunati! Galbeni, plini de puf si cioculet gata-gata sa pape! Muuult ca sa creasca mari!
Minunati!

Maria spunea...

pufosi, gingasi si verzi :x
toate calitatile ca sa nu`ti mai iei ochii de la ei :)
f frumusei ::x:x:x

Unknown spunea...

prima este geniala....o ador...bv..spor(multam de treceri)

aristide spunea...

crescono eh

Ana Gabriela spunea...

draga mea ti-am lasat o leapsa la mine pe blog...intri sa vezi....si dupa ce citesti ce am postat eu...postezi si tu leapsa "Daca..."

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc orianda

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mersi marya:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos florian, multumesc si pt vizita:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you for your visit arstide:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc raza de soare

Dungha spunea...

frumoase cadre!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc:)

PrafDeStele spunea...

super dragute pozele cu puii :x

nicoleta gabor spunea...

frumoasa serie,fetita cu bobocul este o captura exceptionala !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos:)e verisoara mea, cand e vorba de pozat nu scap de ea:)asa c daca am vrut sa pozez boboceii:)trebuia s-o includ:))

marius grozea spunea...

:)
prima the best!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos:)

Anonim spunea...

tare draguti

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc libra

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Cand eram mica eram la fel ca ED (din deselene alea temebele) alergam prin gradina bunicii si strigam.. "puii..puii..puiii" :))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))eu ii adunam mereu in jurul meu si stateam cu ei, intr-un final se tineau dp mine peste tot:?)

criss spunea...

Pozele acestea sunt excelente....pupici.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc criss..pupici