joi

manastirea SF ANA(sf ana monastery)










16 comentarii:

Orry spunea...

superb!
anul trecut am fost si eu!
mi-a placut mult de tot!

Cristian Lisandru spunea...

Ce imagini superbe! Şi eu am vititat această mănăstire, am fost realmente impresionat...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc orianda:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc cristian:)

aristide spunea...

bello bello nella penultima foto si vede pure la cabina telefonica, i fiori blu non mi ricordo come si chiamano ma in questo periodo ci sono anche da noi. un saluto a tutti vedo che ci sono bellissimi posti in tutto il mondo.

daijoji spunea...

Wonderful place and beautiful photos, thank you! Kind regards from Poland! :-)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you aristide

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you magdalena:)

elena marin-alexe spunea...

SUPERBE LOCURI UNDE-TI POTI LINISTI PRIVIREA SI SUFLETUL....

Ana-Maria spunea...

Superbe fotografiile datorita tie vad aceste minunate locuri din tara mea.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc:)

Dumitriu Andrei spunea...

Am trecut si eu pe acolo, si pe la Herculane, frumoase locuri, am fost cu prietena si parintii ei. Uhm, am vazut lista de filme preferate...si am remarcat niste filme de groaza bune! Daca ar fi sa faci un top 10 horror movies, care ar fi?
Merci.

P.S. sunt un fan de filme horror si cred ca ti-ai dat seama deja

ARIPI DE FLUTURE spunea...

intr-adevar zona este foarte frumoasa:)
hmmm, un top...
1.dead silence
2.house of wax
3.the grave dancers
4.shutter
5.silent hill,el orphanato
6.mirrors
7.wrong turn 1 si 2
8.the legend of bloody mary
9.the uninvited
10.the midnight meat train
11.the ruins
12.wolf creek
13.feardotcom
14.stay alive
15hide and seek
16,the cave
sunt foarte foarte multe filme:)ma opresc:)
nu mi-a placut the mother of tears...nu l-am inteles

Dumitriu Andrei spunea...

Merci de raspuns si de commenturi, ti-as sugera sa te uiti la Alone, este asiatic, foarte tare!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

alone?o sa il caut. multumesc pentru sugestie:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

l-am cautat:)vazusem secvente..e cumva cel care incepu cu un accident cu o papusa....?dar o sa ma uit l el:)