joi

Pe malul dunarii- ORSOVA(on the danube bank)









17 comentarii:

aristide spunea...

bella serie di foto al tramonto e grande fiume.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you:)

andrey1083 spunea...

frumoase toate, dar mie imi plac mai mult prima si ultima, incadrarea e mai buna ;) eu la celelalte nu as fi prins si balustrada... lumina buna in continuare

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos la penultima n-am putut opri caci eram pe pod.:)

Mariana spunea...

Spectacolul naturii e minunat! Multumim!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc :)

criss spunea...

Buna,
superbe poze....
Pupici.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc. te pup.mersi pt vizita:)

Adrian spunea...

Frumos, ma bucur ca calatoresti mult cred ca iti place enorm :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc, imi place foarte mult si pe cat posibil incerc sa-mi cunosc tara:)

Trasca spunea...

frumoase privelisti

Trasca spunea...

frumoas contrast

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc, sa-l fi vazut in realitate, era superb

Michael Van der Tol spunea...

Stunning sky images. Bravo.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you

viorica sirbu spunea...

fain surprinsa natura

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mersi vio:)