miercuri

cazanele dunarii

Manastirea Mraconia






chipul lui decebal


18 comentarii:

criss spunea...

Buna.
mi-era dor de fotografiile tale.
Pupiciiiii :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

merci tare mult criss:)pupici

Adrian spunea...

Decebal...
Frumoase poze

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc

Marco spunea...

Nice post, beautiful photos.

Equiponderance spunea...

Wow, that´s wonderful place! Beautiful photos! I love the head in a rock:)

Bhavesh Chhatbar spunea...

I hope I can visit this beautiful place one day

My Eat-out at Sinhagad

Ioana C. spunea...

spre rușinea mea habar n am avut de existența statui lui decebal...

o seară liniștită!

elena marin-alexe spunea...

Deosebite locuri stii sa pui in valoare , draga Fluturasule.
Noapte linistita sa ai si EL sa te ocroteasca prin calatoriile tale.

Anonim spunea...

Frumoase imagini,ceva nou pe cand?

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you marco

ARIPI DE FLUTURE spunea...

n-ai de ce ioana, daca nu eram din zona, nici eu nu stiam:P

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc doamna elena:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc lucian

Oana M spunea...

Fluturasule, ai luat-o pe urmele mele cumva? Si eu am fost pe acolo in toamna asta. ;)

anca spunea...

unde e locul asta?
cate sunt de vazut in propria tara!!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))oana ar fi fost frumos sa ne intalnim:)eu am fost in vara

ARIPI DE FLUTURE spunea...

La cativa km de Orsova(25 km ), in jud MH.