luni

dunarea intre simian si batoti(danube)











31 de comentarii:

Teo spunea...

Super! Foarte frumoase fotografii!

S-Hell spunea...

faina serie..felicitarile mele..a treia fotografie e de exceptie..

elena marin-alexe spunea...

Fluturasule, ai sa ma omori cu atata frumusete adunata din peregrinarile tale.
Ce mult mi-ar placea sa admir si eu un apusla Dunare....
O duminica plina de bucurie sa-ti dea Dumnezeu draga mea!

Pansydra spunea...

Wow ...Ce Superbitati !!!

April spunea...

Foarte frumoase locuri....si bine surprins.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc teo:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc s-hell:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc domna elena, acelasi lucru va urez si eu:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc pansydra:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc april:)am picat(in acele locuri)exact la apusul soarelui:)

Dia Ungureanu spunea...

Ce frumos! Chiar ai reusit sa prinzi niste momente frumoase si un cer colorat cum rar vezi. Uite ca se poate ca si Dunarea noastra sa arate frumos! :)

denisia spunea...

Foarte frumoase imagini

Marco spunea...

Nice post of a romantic place!
Paaa

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc dia:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc denisia:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you marco

exposemaximum spunea...

faina serie :) I guess you are in one picture :)

Dungha spunea...

o idee subexpuse insa interesante. frumos lucrat... succese!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you expose

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos dungha

flavius spunea...

servus...
imi place linistea acestor imagini :)
toate cele bune!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc flavius

gabi spunea...

Extraordinare culorile cerului tau ...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos gabi:)

Laura N. spunea...

foarte frumoase! felicitari!:)

criss spunea...

astea nu-s fotografii...sunt crime de fotografii...hihihi :)

felicitari scumpica..pupppp

ARIPI DE FLUTURE spunea...

merci mult criss:)te pup si eu si te imbratisez:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc laura

Cati spunea...

Fara cuvinte!Ador pozele tale...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos

方大同Khalil spunea...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色