luni

dunarea(danube)






12 comentarii:

Green spunea...

Frumoase locuri...
Iar eu sunt...Picatura de verde :).

Bhavesh Chhatbar spunea...

Nice pictures!

And I liked your butterfly photo in the profile :) looks cute

Bedse Caves

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc green:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you bhavesh

MONICA DANIELA spunea...

DERVENT SI SF ANDREI SE AFLA PE LANGA CONSTANTA
DERVENT IN COMUNA GALITA ,SAT LIPITA ,SF. ANDREI LA CATIVA KM DE RASOVA ,CRED CA 6 KM.

exposemaximum spunea...

mind-blowing images :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase manastiri, sper sa ajung si eu sa le vad:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you expose

elena marin-alexe spunea...

Fluturasule, asa frumos ai redat locuri dragi mie, ca imi vine sa zbor si eu spre ele....
Te imbratisez cu drag!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ma bucur ca v-am trezit amintiri placute.va imbratisez si eu cu mare drag

romeo spunea...

Tare fain!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc:)