marți

turtite(oltenia)










26 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Ehe, mâinile magice ale mămăiţei... Vreau şi eu o turtiţă!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cu mare placere, eu abia astept sa le mananc cand ajung la bunica

Deborah spunea...

WOW, I wonder what she is making. The little girl is adorable! Nice pictures~ Thank you

ruma spunea...

It looks very delicious.
Thank you.

Anonim spunea...

Fluturas,m-ai dat gata cu seria asta,mi-a mers la suflet.Imi aminteste de copilarie si de bunici ,care din pacate nu mai sunt.Mi-e dor de ei...

Sishir spunea...

What a beautiful blog!!
So much fun taking a ride through your blog. I would suggest to add a translator so than i can enjoy it more.
Thanks for sharing.

elena marin-alexe spunea...

La mine in familie e traditie deja cu aceste turtite. Mama mea ne facea , eu le-am facut copiilor mei si acum le fac si nepoteilor si le place multttt.
Dumnezeu s-o binecuvanteze pe bunicuta ta, si mainile ei! Te pup Fluturasule!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you deborah, it is like a bread:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you ruma

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos lucian:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you sishir:)i promise i'll try to put the title in english too

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc doamna elena.va imbratisez cu mare drag si va pup

Petru spunea...

Mmmmm. Ce bine arata !

La sonrisa de Hiperion spunea...

Las manos ancianas de una anciana mujer. Cuanta sabiduría encierran, verdad?


Saludos y un abrazo

Anonim spunea...

lovely pics of the trail from flour to this variant of the bread....looks nice!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc petru

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you hyperion

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you flying stars

Rodica Botan spunea...

si mie mi-e dor de buna...si de covata...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc pentru comentariu

C spunea...

Mi s-a facut pofta :D (faine pozele)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

iti opresc:P imi dai adresa si ti trimit:P

Adrian Popa spunea...

Asta-i cea mai buna paine

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu te pot contrazice:)

Carl spunea...

I thought your pictures are great.Are you the photographer? If so you are very talented. It is easier to make an interesting picture from something spectular but to make spectular picture from simple things is true talent. I enjoyed it very much and look forward to seeing more of your work in the future.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

carl: thank you very much carl, for your words:)i made the photos,and i am glade you like it