marți

lacul Cincis - lake cincis

Se gaseste in Muntii Poiana Rusca, la circa 10 kilometri de municipiul Hunedoara.Se aude chiar ca lacul ar fi blestemat,(mai ales ca in lac s-au innecat mai multe persoane) dar la cum se exagereaza pe la noi:)).In locul in care se afla acum lacul, a fost satul Cincis. Oamenii au fost mutati, iar apele au acoperit cimitirul si 2 biserici. Turlele bisericilor se pot zari in lac, cand apa scade.
The lake is in Poiana Rusca mountains. A long time ago, there was a village, but the people moved and the water covered the old village. And with it the cemetery and 2 churches. When the waters retreat you can see the churches steepleses.






19 comentarii:

zugfy spunea...

interesanta povestea,
si pozele grozave.

Cristian Lisandru spunea...

Am reţinut destinaţia...

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru clipa de plimbare printre frumuseti....Te pup!

Ioana C. spunea...

nu știu de ce dar mă așteptam să găsesc poze cu zăpadă:)))
arată interesant locul ăsta, subscriu:am reținut destinația:))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc zugfy

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc pentru vizita cristian

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc doamna elena, va imbratisez

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc ioana:)sunt din octombrie pozele:))

Ipnauj spunea...

Me gustaría fotografiar las iglesias bajo el agua.

Un gran saludo.

Dungha spunea...

Excelente cadre!

Solitarii Arad spunea...

Din nou mai atins la coarda sensibila.Acest loc are pt. mine o mare insemnatate fiindca aici m-am format ca sportiv in urma cu 25 de ani.Am practicat canoea ceva ani...si intradevar se vorbeste ca ar fi blestemat,multi oameni pierind in adancurile lui.No, ia sa-mi pun eu acu' sa ascult "My Way" (Elvis)fiindca asta imi inspira in acest moment!

Fleur du May spunea...

Pare un peisaj de vis...

Test spunea...

Foarte frumoasa seria!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you Ipnauj

ARIPI DE FLUTURE spunea...

romeo ma bucur ca ti-am trezit amintiri frumoase:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

este superb peisajul fleurdumay

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos cristian

ruma spunea...

Vă mulţumim pentru afişarea peisaj minunat.

Vă mulţumim pentru a da un premiu.
Sunt onorat.


De la Extremul Orient.
Salutări.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you ruma