sâmbătă

oana








15 comentarii:

dyanna spunea...

Ce suparata era ea.....Foarte frumusica.

elena marin-alexe spunea...

Fluturasule, eu o cunosc pe fetita asta, dar nu o cheama Oana ci Scufita Rosie.....

Anonim spunea...

Foarte frumoasă!Frumoase pozele,felicitări fotografului!pupici

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc dyanna:)acum e varianta frumoasa:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc doamna elena, va imbratisez cu mare drag

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc cati

Simina spunea...

ce dulcica e! te pup andreea!

Dan Gheorghe spunea...

frumoasa atmosfera din casa bunicii. eu n-am avut parte de o asemenea bucurie - o casuta a bunicilor, undeva in miezul satului romanesc.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mersi mult simi:)pupici

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc frumos dan, eu am avut norocul sa mi petrec vacantele de vara la bunica:)

La sonrisa de Hiperion spunea...

Viernes y paseando por tus letras... Un placer venir a estar atento a tus cosillas... tu universo...
Geniales las fotos.

Saludos y un abrazo.

Fleur du May spunea...

ce draguta! cine este?

Deepak Acharya spunea...

and Oana is sweet :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc flurdumay:)e verisoara mea

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you expose