luni

la clocit- sitting on eggs





22 de comentarii:

Deborah spunea...

Great Pictures! I love the ducks!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you debborah

Monica Olteanu spunea...

ce frumoase sunt;))

bravo

Cristian Lisandru spunea...

Bineînţeles că aşteptăm şi fotografiile cu puişorii...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc monica

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ai intuit bine cristian:)din pacate vor fi doar cu puisorii caci bobocii de gasca ieseau abia peste3saptamani

April spunea...

Le-ai deranjat :) se vede ca nu le place fotografiate.
Faine!

elena marin-alexe spunea...

Imi place "activitatea" gospodariei bunicii tale....Felicitari!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))rau de tot april, erau tare nervoase

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc doamna elena va imbratisez cu mare drag

Marius Morar spunea...

O sa ai ce fotografia: boboceii!

In prima foto, isi apara cuibul de era asa nervoasa?

ARIPI DE FLUTURE spunea...

da:))si nici n am mai indraznit sa ma apropii:))erau2

denisia spunea...

Ce super! imi plac mult.

dyanna spunea...

Imi place cum le-a asezat pe cele din ultima poza.Fata in fata ca sa se vada....

Andrei Barbu spunea...

Super imaginile si detaliile din ele!

Ioana C. spunea...

wow... și gâște!:)

m-am mutat pe wordpress http://ioanaconstantin.wordpress.com/

fotolucian spunea...

Frumoasa serie,bravo.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc deny

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc dyanna

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc andrei

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc ioana

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc lucian