joi

si ploua..ploua..ploua/it is raining




12 comentarii:

Deborah spunea...

Hi! It's raining here too! LOL
Have a nice day!

Sarea in bucate spunea...

O LEAPSA LA MINE PE BLOG...DACA ITI FACE PLACERE S-O FACI...PUP

denisia spunea...

imi place si ploaia si verdele după...

Cristian Lisandru spunea...

Vreme de beţie nu-i putem ura porumbelului...

florin spunea...

se intampla de mult ... iesisem de la admiterea la faculta si imi asteptam prietena sa iasa si ea, intr-o statie de troleu in fata universitatii ... si ploua, ploua .. si ma strangeau pantofii ... dar era fain! cand am vazut turturica plouata mi-am adus aminte de vremea de demult.Multumesc!
Spor in toate si sa ai sufletul mereu senin, chiar daca afara ploua, ploua ...

nouvelles couleurs - vienna atelier spunea...

:-) nice foto very sweet...
hier was raining a lot, now is sunschine and hot :-)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you deborah

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc deny:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))multumesc cristian

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc mult fly, ma bucur ca ti am trezit amintiri placute

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nouvelles couleurs thank you

dyanna spunea...

Ce zgribulit sta...