luni

DIN NOU ACASA, PE MALUL DUNARII










10 comentarii:

ionatan spunea...

foarte fumos acolo...de mult nu am mai fost pe malul Dunarii(sper sa vin cat de curand).Frumoase imagini.bravo!!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ms mult:)nici eu nu mai fusesem de aproape2 luni:(

Anonim spunea...

Cu câtă plăcere am privit aceste fotografii...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc mult.ma bucur. eu deja sunt obisnuita cu peisajul, dar cine vine pentru prima data ramane uimit:)e foarte frumos

Unknown spunea...

hmmm..frumos apus..curat...imi place a saptea poza si urmatoarele..dc nu ar fi fost stropul acela, a opta era excelenta ca si incadrare..minunatie de ape si departari pe-acolo..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc mult ema:)daca ajungi prin zona si daca sunt acasa nu la timisoara iti arat locurile cu mare drag

Dungha spunea...

FRUMOS, AR TREBUI SA PUI MAI MULT ACCENT PE ACEST ORAS MAI ALES NOAPTEA.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ms mult de sfat:)la primavara o sa incerc, acum cat am stat acasa din pacate a plouat, a fost friiiigggg:) si ceata:(

marius grozea spunea...

faina locatie!
te plimbi,dupa cate se vede :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu atat de mult cat as vrea:)dar e bine si asa decat deloc