sâmbătă

iepurasi- bunny






10 comentarii:

Unknown spunea...

frumoasa penultima..cu un pic de contrast,le-ai fi rezolvat si pe celelalte..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ms mult... si de sfat e binevenit:)

Anonim spunea...

Am ajuns odată la cineva acasă. Nu contează numele, nu contează locul. Şi, după politeţurile de rigoare, omul m-a invitat la masă, promiţându-mi un festin regal. Aşa s-a exprimat. La întrebarea mea, a răspuns că vom mânca... iepure. Sunt un sentimental, aşa că i-am sugerat să îl mănânce singur pe Bugs Bunny şi am ieşit în stradă. Mi-am luat un sandviş... Nu e poveste, iar respectivul a înţeles că iepuraşii nu pot ajunge niciodată în farfuria mea... Felicitări pentru fotografii!

Anonim spunea...

OMG ! They look so cute :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nici eu n-am mancat carne de iepure(am auzit ca e foarte buna),dar nu ma lasa inima:(

ARIPI DE FLUTURE spunea...

thank you acharya:)

Dungha spunea...

cat de frumusei sunt :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

si neastamparati:)cred ca am facut 30de poze pana sa-i prind si eu cat de cat:)

Adrian spunea...

frumosi iepurii eu nu as putea manca unul ca ma gandesc ca sunt asa de nevinovati :(

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nici eu chiar mi-e mila de ei, in plus daca papam iepuri, o sa il suparam pe iepuras si de Pasti nu mai vine cu cadouri:)